2016. január 31., vasárnap

Negyedik rész



Másnap reggel Lunát a csengőhangja ébresztette. Szinte kiugrott az ágyból, hisz ez a szám szinte soha nem szokott szólni a telójából. Nick nem tartozott azok közé, akikkel napi vagy legalábbis heti szinten tartja a kapcsolatot telefonon keresztül. Végig futott a lány agyán minden lehetséges magyarázat, miért hívja reggel fél hétkor, de semmi magyarázatot nem talált rá.
- Igen? - vette fel a telefont álmosan.
- Uh... felébresztettelek? - szólalt meg a fiú lágy, nyugodt hangja. - Bocsi, nem akartam.
- Nem baj. Úgyis... - ránézett az órájára. - Úgyis fél óra múlva keltem volna.
- Bocsi, tényleg nem akartam, de beszélnünk kell!
- Miről? - tisztul ki Luna hangja.
- Nem telefontéma - jelentette ki határozottan a fiú.
- Értem, akkor suliban....?
- Eléd megyek. Fél óra, és ott vagyok! - letette. Luna megrémült. Még sose volt nála, és sose jött elé. És miről akar beszélni? A következő problémája az idő volt. Mindössze fél óra nem volt elég arra, hogy teljesen toppon legyen. Mire sikerült a ruháját kiválasztania negyed órája oda volt, és a smink, reggeli még sehol.
- Szia! - lépett ki a kapun Luna. Gyorsabban el telt a másik negyed óra, mint gondolta, a reggelit ki kellett hagynia.
- Hello - mosolygott rá Nick. Persze, rajta nem látszott meg a korai kelés. Miért is látszana?
- Öhm... miről akartál beszélni? - indultak el a suli elé feleakkora tempóban, mint általában Luna menni szokott. Volt még fél órája, és csak öt perc innen a suli.
- Figyelj, tudom, hogy ennél nagyobb ostobasággal még senki elé nem álltak oda, főleg ilyenkor...
- Igen? - sürgette egy kicsit.
- Tudom, hogy láttad, és... - most a tegnapi képre gondol? Luna furán nézett a srácra. Mégis minek jön ide hétfő reggel, csak ezért, hogy megkérdezze, látta-e a posztot? Semmi értelme nem volt.
- Sok mindent láttam. Mégis melyikre gondolsz? - Nick megállt, és Luna szemébe nézett.
- Ahj, ne csináld már! Ez nekem így nehéz, nem voltam még ilyen szituációban, kérlek ne nehezítsd meg te is! - Luna tovább indult. Egyenesen előre nézett.
- És, együtt vagytok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése